Voorwaarden
Op deze pagina presenteren wij onze voorwaarden, welke van toepassing zijn op alle diensten en alle uitingen van AUSA Detailing Limburg. Dit houdt in: alle fysieke diensten en abonnementen die AUSA Detailing Limburg aan haar klanten levert, maar ook alle informatie op de website ausa-detailing.nl, onze social-mediakanalen, drukwerken, flyers of promotiematerialen, berichten en communicatie, en overige uitingen van of namens ons.
Wanneer u van ons een offerte ontvangt, wordt u gevraagd om deze voorwaarden te accorderen. Alleen op deze manier kunt u ook de offerte accorderen. Lees de voorwaarden daarom aandachtig door. Bij inhoudelijke vragen over de voorwaarden kunt u het beste contact met ons opnemen.
Wij (AUSA Detailing Limburg) refereren binnen deze voorwaarden in sommige gevallen naar 'U' (de klant), 'Ons' of 'Wij' (Het team / de twee vennoten van AUSA Detailing Limburg) en 'De auto' (de te reinigen auto van ’u’ (de klant)).
Om gebruik te kunnen maken van de diensten van AUSA Detailing Limburg, dient u (de klant) eerst een offerte aan te vragen bij ons (AUSA Detailing Limburg). Dat kan doormiddel van het invullen van het daarvoor bestemde formulier op de website ausa-detailing.nl, of door telefonisch of per e-mail contact op te nemen met ons. U (de klant) wordt hierbij gevraagd om een aantal persoonlijke gegevens in te vullen, en het merk & het model van de auto zo specifiek mogelijk te omschrijven. Uw privacy wordt ten alle tijden gerespecteerd bij het verwerken van uw persoonsgegevens. Wanneer er twijfel bestaat over de juistheid of volledigheid van de verstrekte informatie over de auto, kan AUSA Detailing Limburg besluiten om 1) de klant te verzoeken om foto's van de auto toe te sturen voor nadere inspectie of 2) de auto zelf te komen bezichtigen op een locatie naar keuze van de klant. Aan punt 1 en 2 zijn geen kosten verbonden, ook niet wanneer de offerte uiteindelijk niet geaccordeerd wordt door de klant. Wanneer er voor beide punten geen mogelijkheid bestaat, kan AUSA Detailing Limburg besluiten om de opdracht te weigeren.
De offerte wordt u altijd per e-mail of WhatsApp toegestuurd. Na het accorderen van de offerte door de klant, kan er pas een afspraak ingepland worden. Het team van AUSA Detailing Limburg komt op het overeengekomen moment bij u langs, aan het gewenste adres, om de werkzaamheden uit te voeren. Het is in overleg ook mogelijk voor de klant om de auto zelf bij AUSA Detailing Limburg langs te brengen. Er kan ook overeengekomen worden dat de auto bij u thuis wordt opgehaald en naar een locatie van ons (AUSA Detailing Limburg) wordt gereden. De auto wordt dan gereinigd in onze overdekte loods. De auto wordt achteraf weer teruggebracht naar de oorspronkelijke ophaallocatie. Wanneer het team van AUSA Detailing Limburg de auto bestuurt, zal dit gebeuren met de grootste zorg. Tijdens het besturen is het team van AUSA Detailing Limburg in geen enkel geval aansprakelijk voor schade aan de auto veroorzaakt door een andere partij/tegenpartij bij een verkeersongeluk/ongeval. Dit geschiedt dus altijd op eigen risico.
Voorrijkosten zijn niet van toepassing binnen de regio Maastricht, waarbij de omvang van deze regio te bepalen is door het team van AUSA Detailing Limburg. Buiten de regio Maastricht kunnen er in sommige gevallen voorrijkosten gerekend worden. Dit wordt ten alle tijden gecommuniceerd met u. De eventuele voorrijkosten, welke samen met de kosten voor de geleverde werkzaamheden achteraf zullen worden gefactureerd aan u (de klant), worden altijd duidelijk op de offerte vermeld.
Naast onze voorrijkosten kunnen er in sommige gevallen ook parkeerkosten doorberekend worden aan u als klant. Dit is uitsluitend van toepassing wanneer er zich geen enkele gratis parkeergelegenheid bevindt binnen een radius van 250 meter vanaf de ophaallocatie welke vooraf met u is afgesproken. Een eventueel door u aan ons aangeboden parkeergelegenheid mag een plek op straat zijn, of bijvoorbeeld een vaste parkeerplaats in een parkeergarage welke voor u is gereserveerd, zolang deze plek maar niet aan uw kenteken gebonden is. Indien het team van AUSA Detailing Limburg binnen 250 meter van de ophaallocatie redelijkerwijs niet zonder kosten kan parkeren, zullen de kosten van het parkeren op straat of op een nabijgelegen openbare parkeerplaats, doorberekend worden aan u en bij het totale factuurbedrag worden opgeteld. Hiervan mag u als klant de transactiebon ten alle tijden opvragen bij het team van AUSA Detailing Limburg. Wij vragen u dit, indien u dit wenst te doen, per e-mail kenbaar te maken. De voorwaarde voor het team van AUSA Detailing Limburg bij het doorberekenen van de kosten is dat het bedrag van de parkeerkosten nooit meer dan 10% mag bedragen van het totaal vooraf overeengekomen bedrag. Voorbeeld: de detail-service voor uw Volkswagen Polo bedraagt €100. Voor parkeren kunnen wij de eventuele kosten doorberekenen, doch nooit meer dan een maximaal bedrag van €10.
Het is zeer belangrijk dat alle reeds bestaande schade aan de auto vooraf door de klant aan ons wordt gemeld en toegelicht. Dit betreft de gehele auto, zowel het exterieur als het interieur. Daarnaast zal het team van AUSA Detailing Limburg altijd meerdere foto's maken van de auto voordat de werkzaamheden worden verricht en/of de auto door het team van AUSA Detailing Limburg überhaupt wordt verplaatst. Dit ten behoeve van 1) het voorkomen van onduidelijkheden over reeds bestaande schade en 2) het kosteloos kunnen aanbieden van een set ''before and after'' foto's aan de klant. Het reinigen van een oppervlak waar reeds schade op zit, kan er tot toe leiden dat de schade extra zichtbaar wordt of extra opvalt, bijvoorbeeld t.o.v. een voor de rest schadevrij oppervlak. Wij aanvaarden hiervoor geen enkele aansprakelijkheid. Het is ten alle tijden de verantwoordelijkheid van de klant om de auto vooraf grondig te controleren op reeds aanwezige schades en deze bij AUSA Detailing Limburg te melden. Daarnaast is het altijd aan de klant om te overwegen of het bij de specifieke auto aanvaardbaar is dat reeds bestaande schade zichtbaarder kan worden door het uitvoeren van de behandeling.
Wat betreft de werkzaamheden en het eindresultaat mag u (de klant) van ons (AUSA Detailing Limburg) concreet het volgende verwachten:
Een reiniging van de auto conform de beschrijving die past bij de voor u persoonlijk opgestelde offerte, op basis van het gekozen pakket of abonnement. Het proper achterlaten van de werkomgeving waarin de auto is gereinigd. Een vriendelijke en snelle service, en antwoord op al uw vragen. Een zo spoedig mogelijke uitvoering van de werkzaamheden, zodat u snel weer op pad kunt met de auto. Het aanleveren en gebruiken van alle benodigde producten en apparaten om de werkzaamheden te kunnen uitvoeren, exclusief watervoorziening en stroomvoorziening indien de auto NIET middels onze haal- en brengservice wordt opgehaald en teruggebracht. Een papieren en/of digitale facturatie naar eigen keuze. Ruime betalingsmogelijkheden, doormiddel van overboeking, contante betaling of PayPal. Een gratis set ''before and after'' foto's van uw auto die digitaal aangeleverd wordt per WhatsApp of e-mail.
Het team van AUSA Detailing Limburg hecht grote waarde aan privacy. De gegevens die u opgeeft bij het invullen van het offerteformulier worden met grote zorg verwerkt. Alle gegevens worden direct, doch uiterlijk binnen 14 dagen ná het uitgevoerd hebben van de werkzaamheden, verwijderd uit al onze systemen.
Ten behoeve van de sociale mediakanalen van AUSA Detailing Limburg worden er in sommige gevallen foto's van uw auto gemaakt. Deze foto's kunnen achteraf door het team van AUSA Detailing Limburg gedeeld worden op sociale mediakanalen zoals Instagram en Facebook. De foto's komen qua uitstraling grotendeels overeen met de 'before and after' foto's. Het kenteken van uw auto wordt op verzoek altijd onleesbaar gemaakt wanneer wij deze delen op de bovengenoemde sociale mediakanalen. Daarnaast zullen er nooit foto's geplaatst worden op onze sociale mediakanalen van uw auto waarop persoonlijke informatie te zien is (zoals een sticker of zonwering met naam). Wanneer u geen toestemming geeft voor het nemen van deze foto's en het delen hiervan op de sociale mediakanalen, vragen wij u dit kenbaar te maken bij het team van AUSA Detailing Limburg.
De auto moet vooraf voorzien worden/zijn van voldoende benzine, diesel of anderzins energie voor aandrijving om met de auto van de ophaallocatie naar de detaillocatie en terug te kunnen rijden. Mocht dit niet het geval zijn, dan is het team van AUSA Detailing Limburg bevoegd om de auto te tanken/laden om deze afstand alsnog te kunnen rijden. Hierbij worden de kosten zo laag mogelijk gehouden, waarbij de afstand wel haalbaar blijft. De kosten hiervoor worden doorberekend aan de klant.
Het is niet mogelijk om tijdens de uitvoering van de detailbehandeling op onze locatie te wachten. Wij verzoeken u vriendelijk om na het afleveren van uw voertuig de locatie op eigen gelegenheid te verlaten. U wordt door ons team geïnformeerd zodra uw voertuig gereed is voor ophalen.
Het team van AUSA Detailing Limburg kan afwijken van de voorwaarden zoals hierboven omschreven, wanneer dit nodig is voor de werkzaamheden of specifieke wensen van u (de klant). Dit gebeurt altijd in overleg met de klant en wordt indien van toepassing altijd expliciet op de offerte én factuur vermeld. Afwijkende voorwaarden zijn altijd individueel en per offerte geldig, en bezitten geen enkele geldigheid meer wanneer er op een later tijdstip nog een andere offerte door dezelfde klant of t.b.v. dezelfde auto wordt aangevraagd.
Bij onduidelijkheden over deze voorwaarden kan er contact opgenomen worden voor eventuele toelichting.
Al onze offertes, diensten, uitingen, drukwerken, websites, sociale mediakanalen waaronder Instagram en Facebook, en alle overige gerelateerde zaken aan AUSA Detailing Limburg berusten op deze voorwaarden. Wanneer u uw offerte accordeert, gaat u automatisch akkoord met deze voorwaarden.